ramp oh ramp - WMP

Status
Niet open voor verdere reacties.
(vergeten te zeggen:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstall intypen en ok klikken doet niets)

In de eerste plaats is het al raar dat je nu windows in het engels hebt.
fit is namelijk helemaal niet mogelijk.
Wat is er toch met die computer aan de hand?

Maar daar heb jij nu niks aan.
Ga dan een systeemherstel uitvoeren van b.v. een week geleden.
Dan benje wel de programma's kwijt die je dan in de afgelopen wek er op gezet hebt.
Start, alle programma, bureauaccessoires,systeemwerkset, systeemherstel

Hoe los ik dit op?
Ik wil graag mijn oudere versie terug
En om een of andere reden zijn al mijn systeem herstel punten weg :s

Tja die vlieger gaat dus ook niet meer op, en dat is de enige tot nog toe bekende oplossing om een vorige versie van wmp terug te zetten...

Dat je hele computer nu in het engels is lijkt wel erop dat je 2 besturings systemen hebt geínstaleerd of er misschien onlangs een upgrade van xp engels naar xp nederlands is gedaan. (zeer vreemd)
Wat wmp betreft kan je waarschijnlijk alleen nog maar schrijfruimte vrij maken en de wmp10 geheel installeren.

Ben er bang voor
http://www.webtree.ca/windowsxp/repair_xp.htm

Met andere woorden: Ik zit nog altijd met die file om wmp 10 te installeren wat ik toch niet ga doen, en bovendien is alles nu int engels. :confused:
En zoals zippe al zei, m'n herstelpunten waren weg dus systeemherstel gaat niet meer, heeft waarschijnlijk ook met schijfruimte te maken he, die wmp heeft toen al mijn schijfruimte opgebruikt (had toen ik hem stopzette nog 88mb over)
Ik vind dat ze wel erbij mogen zeggen dat dat zoveel schijfruimte geeft.
Het enige wat ik nu zou willen is die wmp 10 setup weg en nog liever: alles terug in vlaams, want ik kan niet prullen met die instellingen, ik versta er niets van als ik een boodschap krijg :(

Ja ulrike, je zal gewoon wat ruimte vrij moeten maken en media player 10 instaleren, daar zit waarschijnlijk niets anders op. Daarna zal je hem in je software lijst vinden en kan je hem weer deïnstaleren om terug naar negen te gaan. Zet wat muziek op een cdtje en verwijder het van je computer.. :)

en dat Engels op je computer, weet ik ook niet..:confused:

hey Zippe, op mijn computer staat bijna geen muziek, 6GB dus alles wordt bijna ingenomen door windows XP zelf, daarenboven komt nog ns dat mijn harde schijf ingedeeld is in twee partities door de vorige eigenaar, dus mijn C:/ is echt te klein, ik moet al mijn programma's eraf gooien als ik die wmp 10 wil installeren, want blijkbaar verbruikt die meer dan 200mb, ik vindt nergens de effectieve grootte van de hele handel terug, maar ik herinner mij dat ik bij m'n vorige installatie die ik stopgezet had, al 200mb verbruikt had, en toen was hij niet eens volledig geïnstalleerd.
Dusja, als ik al mn programma's eraf moet gooien da's ook geen oplossing. Ik heb diezelfde programma's trouwens niet, want ze zijn van de vorig eigenaar (Word versie enzo).
Het ziet er dus naar uit dat ik beter niets had gedaan, dan had ik tenminste alles nog int vlaams :(

khaat computers, waarom doen die altijd zo ambetant

<a href="http://www.schoonepc.nl/optim/delete.html" target="_blank">Ruimte vrijmaken</a>.

ik weet hoe ik ruimte moet vrijmaken zonder programma's te wissen, ik doe schijfopruiming praktisch om de twee dagen, ik kan niet meer ruimte vrijmaken dan dat nu al gebeurd is, tenzij dat ik delen van xp zelf begin te wissen en ja wat is dan de zin ervan, dan ben ik programma's aant wissen die ik daarna er niet meer kan opzetten om een programma er op te installeren dat ik daarna terug ga verwijderen. zinloos toch? :confused: Want dan ben ik die ruimte van wmp 10 wel kwijt maar ook mijn programma's.

Nou moet ik me echt laten verassen, bedoel je nu echt dat je 1 harde schijf op je computer hebt van 6GB, of heb je 6GB muziek op je harde schijf??

Windows media player is echt geen 6gb:) ik geloof zelfs dat je in je eerdere bericht zelf hebt aangegeven, iets van 88mb..

Dus in dat geval eraf met 100mb muziek das misschien een wma cdtje of 3 mp3 albums.. Je hebt gewoon halverwege de installatie afgebroken op het moment dat MP10 zich al geregistreerd heeft op je computer..
Dus die wil er niet meer af en wil klaar geïnstaleerd worden..

En ik weet helaas niet welke register sleutels dat zijn om te verwijderen zo dat je mp9 weer terug kan instaleren.
Maar je kan er ook op wachten tot iemand langs komt die dat wel weet:confused:

:thumb:

Nee, ik had maar 88mb OVER op mijn schijf toen ik de installatie stopte, de installatie van wmp10 had toen al 200mb VERBRUIKT!
Dus de precieze grootte is al zeker groter dan 200mb niet??

En ja, ik heb een vervang harde schijf van 6GB, in totaal, waarvan er al veel gebruikt wordt door xp zelf. En hier komt geen grotere op, ik heb daar mijn redenen voor.

Als er iemand weet hoe veel de totale installatie van wmp 10 aan schijfruimte verbruikt.. laat het me weten aub.
Zippe, ik snap wat je bedoelt met dat die zich al geregistreerd heeft, had ik de installatie dus ietsje eerder stopgezet had het misschien niet zo'n ramp geweest.
Trouwens ik heb die code van je in uitvoeren nog ns geprobeerd en toen kon ik wmp 9 installeren, maar na elke installatie gaf die de foutmelding dat hij verkeer geïnstalleerd was terwijl ik alles juist deed, dus volgens mij krijg ik die wmp 10 niet weg, die komt altijd nog overal tussen.

Heb ik het goed als dat dan 11mb zou moeten zijn?? (weet niet zeker of ik wel juist converteer :o )

Zal het je eerlijk zeggen ik moet zelf ook altijd even tellen hoor:D

1kb = 1000b
1000kb = 1mb
dus
10.000kb = 10mb

we hadden 11,638kb = dan inderdaad
11mb + 638kb

http://internetwoordenboek.kennisnet.nl/elook/show.asp?i=TRUE&qu=KILOBYTE
Als dit allemaal klopt zou je dus 8 x mp10 moeten kunnen installeren..

Waarom ie dan zegt dat ie te weinig plaats heeft is me ook een raadsel..

Doe ook maar eens een gratis online virus scan, in verband met dat engelse gedoe van jouw computer want dat kan echt zo maar niet.
http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm
Maar deze site is wel weer in het Engels
:confused:

Succes ermee Ulrikske:)

Dankje Zippe!
Ik heb zelf mcafee antivirus, en update (en scan) minstens elke dag en die had geen virussen gevonden, maar de online pandavirus wel :/ Trojans, in m'n internetexplorer map.
Ze zijn gefixt, heb nog eens gescand, en ben nu bezig met nog eens te scannen met mn mcafee.

Het engels is er nog altijd, heb de instellingen proberen aan te passen, maar ze veranderen niet, alles staat op belgië en nederlands maar het baat niet.

Nu, over die wmp 10, 11mb.. die van microsoft hebben dus geen gelijk eh, want bij mij was mijn pc bijna aant crashen denk ik (altijd maar waarschuwingen) omdat hij al meer dan 200mb verspild had aan die wmp 10.

Ik weet niet wat ik moet doen, heb ondertussen dan maar winamp gedownload, die wmp file dan maar laten staan? Neemt redelijk wat schijfruimte in (meer dan 10 mb is veel als je mijn schijf hebt) maar het zal niet anders kunnen zeker.:confused:
Alleszins heel erg bedankt voor de hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan