rampspoed, help me dit virus te verwijderen ajb

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
vanmorgen een mailtje uitgepakt en Antivirus XP 2008 gedownload, wat stom. Op helpmij gekeken en een draadje gevonden, hoe het eraf te krijgen. Een link aangeklikt en Spy Ware Doctor gekocht van Enigma.com. Voor 29,95, maar er blijkt 71,33 afgeschreven van de creditcard. En het haalt mijn virus niet weg!

Hoe kom ik er af? Ik wil best nu een anivirusscanner kopen - maar ik heb nu mijn creditkaart laten blokkeren. Via mijn vrouw haar card kan het nog.

Wat een narigheid! Help me ajb!

Re;

probeer het programma Malwarebytes' Anti-Malware is.
Je kunt het hier downloaden.
Doe wel een volledige scan en update!!!
Link
Veel suc6

waarom denk je dat Malwarebytes helpt? ze scannen langdurig, maar ik zie niet mijn virus op de scanlijst. En dan is het nog onbekend wat het kost - of is dit gratis?

Ik heb het zelfde probleem gehad en ben gestude op dit programma.
Het het een scan laten doen en alles was opgelost.
Het kost niks dat is het mooie.
Je kunt uiteraart ook kiezen voor spybot.

grt Gijsbertvs

Avg

Probeer AVG eens Klik hier
en dan AVG Internet Security Trial of AVG Antivirus Free of koop AVG Internet Security met spywareschild en al!

Gijsbertus, je had gelijk! ik had eerste de volledige scan laten doen, maar dat duurde te lang. bij de quick scan kon ik kosteloos opp remove drukken. er leek niets te gebeuren

maar verhip, alles was weer normaal en het virus was weg! lang leve gijsbertus!

maar wat is er veel rotsooi aan virusscanners, als dit spyware doctor. ik betaal nooit, maar nu in paniek, wel via een niet beveiligde site. via de rabo kun je dan wel terugclaimen, maar zonder garantie. ik haat creditcards, voorlal omdat ik geen beveiliging kan waarnemen.iedereen kan met mijn gegevens en kaartnummers aan de haal en afboeken wat hij wil. ik snap het systeem niet.

jij bent zo knap, weet jij iets over de manier waarop creditcards beveiligd zijn, terwijl je toch alle nummers die er staan intikt naar onbekenden, zonder handtekening?

Helaas weet ik niks van creditcards sorry.
Als ik je nog eens kan helpen dan hoor ik het graag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan