theobakker
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 nov 2000
Op mijn PC heb ik een 2 core processor, 2048 Mb intern geheugen en een 500 Gb Sata schijf en 320 Gb externe schijf. Al besturingsprogramma werkt Vista en XP. Tot dusver ging alles goed maar dit weekend ontstonden allerlei problemen. In eerste instantie startte mijn systeem niet goed op en kreeg ik de melding dat ik op Ctl/Alt/Delete moest drukken. Iedere keer als ik dat deed kwam dezelfde melding terug. Dus besloot ik XP opnieuw te installeren. Dat lukte en kon ik diverse programma’s erbij installeren. Na deze installatie besloot ik om Vista te installeren. Om de een of andere reden lukte dat niet. Ook na die situatie lukte het niet meer om XP weer op te starten. Het maakt nu niet meer uit wat ik probeer te doen. Een nieuwe installatie van XP en een nieuwe installatie van Vista. In beide gevallen krijg ik niets te zien. Het opstarten van de installatie lukt gewoon niet. Door deze situatie raak ik ten einde raad. Ik begin te twijfelen aan mijn PC maar kan geen reden bedenken waarom dit het geval kan zijn. Heeft iemand enig idee wat aan de hand is met mijn PC en wat ik moet doen om de problemen op te lossen? Bij voorbaat dank.
Groet
Theo
Groet
Theo