Randapparatuur usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meesters77

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2008
Hoi,

Ik heb al enige tijd last van als ik randapparatuur aansluit via usb, en ik wil "Hardware veilig verwijderen", krijg ik niet meer de melding u kunt uw apparaat loskoppelen?
Dus moet ik alsnog geforceerd loskoppelen van de pc (usb).

Enig idee hoe ik dit weer terug krijg (de melding)

Thx,
Meesters

Als je rechtsonder in de taakbalk rechtermuisknop drukt op het usb apparaat en je drukt op veilig verwijderen krijg je dan alsnog niet de melding met u kunt u apparaat nu veilig verwijderen? Inprinciepe is het zo dat als het apparaat dan verdwenen is uit die taakbalk dan is je usb apparaat veilig verwijderd.

Nee als ik dat doe krijg ik niet de melding u kunt uw hardware veiling verwijderen.

Maar verdwijnt het apparaat wel van de taakbalk? Als dat al zo is dan is hij veilig verwijderd.

Nee de pictogram verdwijnt niet, en hoor ook geen geluidje als ik Hardware veilig verwijderen doe.
Voorheen was dat wel.
Zelfde geluidje als ik een app. aansluit.
Het geluid krijg ik pas te horen als ik m loskoppel van de pc.

Laatst bewerkt:
Is het apparaat nog in gebruik door de computer? (Programma welke gebruik maakt van het apparaat)

Als ik meerdere apparaten aansluit via usb op pc, en ik wil er eentje afsluiten, lijkt erop dat "hardware veilig verwijderen" vast slaat, ik kan de pictogram Hardware veilig verwijderen niet aanklikken, dus kan ik ook niet de andere veilig verwijderen, totdat ik het app. loskoppel van de pc, kan ik de pictogram weer aanklikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan