Randen afwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cubezz

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2011
Hallo allemaal

Ik heb een antec 300 en heb in het zijpaneel een stuk uit geslepen en mooi de randen vlakgeschuurd en langs de binnenkant een stuk plexiglas gelijmd met krachtlijm. De randen heb ik afgeplakt met zwarte tape maar nu was mijn vraag of er een iets of wat 'professionelere' manier bestaat om die randen af te werken? Ik heb al gekeken naar edgetrim maar daarvoor moet je het plexiglas er af kunnen halen toch?

Een vereenvoudigde tekening van hoe ik de boel zowat geruïneerd heb vind je hier: AJtbe.png

Laatst bewerkt:
is kitten misschien een ideetje?
je hebt volgens mij ook sites die speciale middelen verkopen voor casemodden

is kitten misschien een ideetje?
je hebt volgens mij ook sites die speciale middelen verkopen voor casemodden

ja, dat kan wel werken, maar je moet er dan natuurlijk wel voor zorgen dat je doorzichtige kit gebruikt die speciaal is gemaakt voor gladde oppervlakken, zoals plexiglas en metaal van het side-panel. ik zal ook even voor je zoeken naar een site die speciale kit verkoopt.

als je nog zin hebt om het plexiglas er van af te halen, zou je op ergens op de sloop een raamrubber van een auto af kunnen trekken, deze over die rand heen leggen en het plexiglas weer in de rand van het rubber zetten, zo zit het plexiglas niet achter de stalen plaat maar in de stalen plaat om het zo maar even te zeggen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan