Code:
ActiveWindow.SmallScroll Down:=-18
Range("E6:J200").Select
Selection.Interior.ColorIndex = xlNone
Selection.ClearContents
Range("A1").Select
Is het ook mogelijk om de hele cel of de randen te verwijderen?

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
ActiveWindow.SmallScroll Down:=-18
Range("E6:J200").Select
Selection.Interior.ColorIndex = xlNone
Selection.ClearContents
Range("A1").Select
Volgens mij is er nog geen boekwerk gemaakt (in het nederlands) waar men die macro's na kan kijken.
Mocht het wel zo zijn dan verneem ik dat graag.
bv. http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=284674&highlight=borderOok op internet vind je zulke korte regels code die in alle mogelijke variaties.
Maar als ik dan lees dat Wigi ook nog steeds boeken koopt voor Excel dan is het toch alllemaal niet zo makkelijk als dat het lijkt volgens mij.
:thumb: Zoals je kunt zien lees ik het forum wel maar toch niet goed genoeg!Dan dank ik jou van harte. Waarschijnlijk gebruik ik het om een VBA boek mee te kopen. Wordt iig terug geïnvesteerd in de "hobby".
Wigi
:thumb: Zoals je kunt zien lees ik het forum wel maar toch niet goed genoeg!![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.