randlijn niet te verwijderen in Word 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroen124

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2007
Hallo,

Ik heb dmv ----------- gevolgd door enter een randlijn gecreerd en kan deze niet meer verwijderen. ik realiseerde me achteraf pas dat deze niet in het document moest staan.

Hoe kan ik deze verwijderen? Selecteren en delete werkt niet!

Alvast bedankt,

Jeroen

Jeroen,

Klik op weergeven/verbergen, dan zie je dat er een return boven en een return onder die lijn staat. Als je deze twee verwijdert, is je lijn ook weg.

Jeroen,

Klik op weergeven/verbergen, dan zie je dat er een return boven en een return onder die lijn staat. Als je deze twee verwijdert, is je lijn ook weg.

--> Hallo, bedankt voor de reactie, maar dit is helaas niet het geval. er staat slechts een return boven de lijn, maar niet onder de lijn. als ik de return boven de lijn weghaal, komt onderstaande tekst naar boven en blijft de lijn op exact dezelfde plaats staan. Heb je nog meer opties misschien? Bedankt!

Markeer de bovenste return, houd shift vast en ga met de pijltjestoets één positie verder en klik op delete. Bij mij werkt dat. Post anders eens een voorbeeld.

je gaat op de regel staan en gaat naar opmaak - randen en kiest geen.

steven

Je hebt nu twee oplossingen: de eerste van mij, want je hebt wel degelijk twee returns, maar ook die van Steven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan