randloos printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bstraat

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2001
Hoi

Ik wil printen zonder witte randen op een A4 maar wat ik ook doe er blijven altijd witte randen op mijn blaadje staan.

Ook met page setup lukt het niet.

Moet ik een andere printer hebben of moet het gewoon lukken met mijn printer?

Ik heb een hp laserjet 1010

Alvast bedankt

Printers die met inkt of toner werken zijn zo gemaakt dat je niet tot aan de rand kan printen, omdat er anders een kans bestaat dat er inkt naast het papier komt, wat natuurlijk een enorme rommel gaat geven in je printer :p
Tevens zouden dan de volgende velletjes aan de achterkant bij de randen vol met inktvlekken zitten.
Er is 1 oplossing, koop een A3 printer en print een A4 formaat op een A3 vel uit en snij het daarna schoon tot aan de rand :)

Laatst bewerkt:
Ik heb een Canon i865 printer en daar kan ik met bijgeleverde software randloos alle formaten printen.
Kan tevens ook met de latere printers van Canon de type 4000 en 5000

waar moet je dan op letten als ik een nieuwe printer zou kopen?

Je kan nergens opletten Je kan het alleen in de winkel vragen of ie randloos afdrukt. Maar ik heb de Canon en deze drukt perfect foto's af en met de software welke er bij zit kan een klein kind afdrukken.Ik doe aan foto bewerken en de printers van Canon zijn subliem. Je kan er ook CD labels mee bedrukken. Ik geloof dat de i 865 momenteel ca € 150 is maar de nieuwere o.a. de 4000 en de 5000 (A3) zijn iets duurder ca € 200.

Een aanrader

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan