swallav
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 jul 2007
Ik heb battlefield badcompany 2 gekocht op de release. Het spel speelt in principe prima. Alleen als ik online ga, krijg ik af en toe het probleem dat alles vast loopt. Niets werkt dat meer en moet ik mijn pc resetten. Dit gebeurd op willekeurige moment. Soms als ik pas net op een server zit en soms helemaal niet. Ik dacht eerst dat het aan mijn overklok van mijn CPU lag maar dat bleek niet zo te zijn (eerst nog een keer OCCT voor 4 uur gedraaid zonder errors en uiteindelijk gewoon weer op stock gaan draaien). Daarna heb ik al mijn drivers geupdate maar dat was ook niet effectief. Volgens mij ligt het niet aan mijn hardware (die staat hier (klik)). Mijn voeding is een coolermaster van 850 watt en de temperaturen zijn nog allemaal binnen de perken (CPU max 55 graden zonder OC en met 63 graden na 5 uur 100%). Daarnaast heb ik OCCT 5 uur laten draaien zonder dat er ook maar een error voor kwam. Wie weet hoe ik het op kan lossen?
P.s. bij games als UT3 en GTA IV heb ik het probleem niet. Daar doet ie het prima.
P.s. bij games als UT3 en GTA IV heb ik het probleem niet. Daar doet ie het prima.