Hallo allemaal,
ik heb de laatste paar weken problemen met m'n computer. Logisch, anders postte ik geen topic nu..
Het probleem is dat m'n computer heel vaak zomaar uitvalt. Vaak ben ik dan aan het spelen. Zware spellen zoals Aion Online en Allods Online (alles op maximaal). Ik heb in de tussentijd ook SpeedFan aan, maar die geeft helemaal geen al te hoge temperaturen aan. Ik kan het nu even niet testen aangezien ik zo weg moet maar ik zal het nogmaals bekijken terwijl het spel aan staat.
Weet iemand of er ook een ander probleem kan zijn dan alleen de temperatuur, waardoor mijn computer uitvalt?
Dit zijn mijn specs:
- Windows 7 Professional 64 bit
- Kingston ValueRam 2 x 2GB (geheugen)
- Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 1TB (harde schijf)
- Corsair Builder Series CX500 500W (voeding)
- ASRock 870 Extreme 3 (Moederbord)
- Club 3D Radeon HD 6850 1GB (Videokaart)
- AMD Phenom II X2 555 3.2 GHZ (CPU)
Bedankt voor het lezen / beantwoorden! :thumb:
ik heb de laatste paar weken problemen met m'n computer. Logisch, anders postte ik geen topic nu..

Het probleem is dat m'n computer heel vaak zomaar uitvalt. Vaak ben ik dan aan het spelen. Zware spellen zoals Aion Online en Allods Online (alles op maximaal). Ik heb in de tussentijd ook SpeedFan aan, maar die geeft helemaal geen al te hoge temperaturen aan. Ik kan het nu even niet testen aangezien ik zo weg moet maar ik zal het nogmaals bekijken terwijl het spel aan staat.
Weet iemand of er ook een ander probleem kan zijn dan alleen de temperatuur, waardoor mijn computer uitvalt?
Dit zijn mijn specs:
- Windows 7 Professional 64 bit
- Kingston ValueRam 2 x 2GB (geheugen)
- Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 1TB (harde schijf)
- Corsair Builder Series CX500 500W (voeding)
- ASRock 870 Extreme 3 (Moederbord)
- Club 3D Radeon HD 6850 1GB (Videokaart)
- AMD Phenom II X2 555 3.2 GHZ (CPU)
Bedankt voor het lezen / beantwoorden! :thumb: