Range Extender

• Onderwerp starter Onderwerp starter toop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik heb sinds kort een Linksys RE 1000 wireless Range Extender van cisco. Aangesloten zoals aangegeven maar het werkt niet echt goed. Heb ik een verkeerde keuze gemaakt of is dit geen goed ding.

Gr.Tvs

Wat versta jij precies onder "werkt niet echt goed"? Er is geen verbetering van signaalsterkte? Geen internetverbinding? Is er een afstandsverschil tussen de router en de extender, of staan er misschien metalen objecten vlak bij de extender?

Ik zit in een appartement, de router zit in de gangkast maar daar zit een muur tussen en de extender zit binnen in de kamer maar ik merk geen verschil van signaalsterkte. Wil juist als ik op het balkon zit ook de ipad kunnen gebruiken.

Heb je deze dan wel correct geconfigureerd? Kan je bijvoorbeeld nog wel in de extender komen, of kom je dan in de router terecht?

De extender zit gewoon in het stopcontact. Het was gewoon de cd in de pc en de instructies opvolgen.

Dan zou het toch moeten werken:/ Staat de sterkte toevallig minimaal?

Versterker

Zal kijken of ik daar iets aan kan doen maar ik dacht dat het een gesloten geheel was zonder er iets aan kunnen doen

Heb nog eens gekeken. Er zit alleen een aan en uit knop op. Verder ook geen beschrijving. Alleen cd erin en gaan met de banaan

Dan vrees ik voor je dat je extender niet veel voordeel biedt:/

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan