markoosterling77
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 dec 2015
Goedemorgen allemaal.
In ons café houden we een onderlinge dartcompetitie/ranking. Twee vrienden van me houden dat handmatig bij. Nu wil ik ze een beetje helpen de stand snel inzichtelijk te krijgen met zo min mogelijk handelingen omdat ze niet heel handig zijn met een pc.
Mijn plan was om per ranking (zijn er 9) een aantal controlevragen in te laten vullen door de twee wedstrijdleiders.
Wie heeft er gewonnen? (25 punten)
Wie stond er in de finale? (18 punten)
Wie zijn gestrand in de halve finales? (12 punten)
Wie zijn gestrand in de kwartfinale? (8 punten)
Wie is/zijn er gestrand bij de laatste 16? (7 punten)
Deze vragen heb ik ook voor de verliezersronde. Tot slot moeten de 180'ers (1 pnt per stuk) en 100+ finishes nog worden geteld.
Onder deze controlevragen kunnen ze de deelnemers van die avond invullen.
Mijn vraag is nu vooral: HOE kan ik zorgen dat de juiste hoeveelheid punten achter de juiste deelnemer komt te staan op het moment dat ik bijvoorbeeld Jan Klaasen invul bij ''Wie heeft er gewonnen?''?
Uiteindelijk importeer ik op het Klassement tabje dan alle scores per ranking.
Alvast dank, ik heb de file toegevoegd.
In ons café houden we een onderlinge dartcompetitie/ranking. Twee vrienden van me houden dat handmatig bij. Nu wil ik ze een beetje helpen de stand snel inzichtelijk te krijgen met zo min mogelijk handelingen omdat ze niet heel handig zijn met een pc.
Mijn plan was om per ranking (zijn er 9) een aantal controlevragen in te laten vullen door de twee wedstrijdleiders.
Wie heeft er gewonnen? (25 punten)
Wie stond er in de finale? (18 punten)
Wie zijn gestrand in de halve finales? (12 punten)
Wie zijn gestrand in de kwartfinale? (8 punten)
Wie is/zijn er gestrand bij de laatste 16? (7 punten)
Deze vragen heb ik ook voor de verliezersronde. Tot slot moeten de 180'ers (1 pnt per stuk) en 100+ finishes nog worden geteld.
Onder deze controlevragen kunnen ze de deelnemers van die avond invullen.
Mijn vraag is nu vooral: HOE kan ik zorgen dat de juiste hoeveelheid punten achter de juiste deelnemer komt te staan op het moment dat ik bijvoorbeeld Jan Klaasen invul bij ''Wie heeft er gewonnen?''?
Uiteindelijk importeer ik op het Klassement tabje dan alle scores per ranking.
Alvast dank, ik heb de file toegevoegd.