Rubie-The-Sysop
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 jun 2003
Ik heb Windows 2003 Server NL geinstaleerd en de handleding van Mutsje gevolgd om raoming profiles te instaleren. Hij doet het wel dat is duidelijk. Want als ik instel dat ie als ie de volgende keer inlogt dat dan het wachtwoord moet worden gewijzigt, dan moet ik het ook wijzigen als ik inlog op de client.
Alleen het profiel wordt niet geladen, als ik inlog dat laadt ie het lokale profiel en hij wordt ook niet opgeslagen als ik afmeld. Client is Windows 98 SE. En als ik op de server wil inloggen met een zwervend profiel dan zegt ie
Terwijl de client wel volledige rechten heeft, dit heb ik nog getest door een bestandje in de map te maken.
Wat heb ik fout gedaan ?
Alleen het profiel wordt niet geladen, als ik inlog dat laadt ie het lokale profiel en hij wordt ook niet opgeslagen als ik afmeld. Client is Windows 98 SE. En als ik op de server wil inloggen met een zwervend profiel dan zegt ie
Windows heeft uw zwervend profiel niet geladen en probeert u nu op basis van uw lokaal profiel aan te melden. Wijzigingen aan het profiel worden niet naar de server gekopieerd als u zich afmeldt. Windows heeft uw profiel niet geladen omdat er reeds een serverkopie van de profielmap bestaat die niet over de juiste beveiliging beschikt. De huidig gebruiker of de groep Administrators dient eigenaar van de map te zijn. Neem contact op met de netwerkbeheerder.
Terwijl de client wel volledige rechten heeft, dit heb ik nog getest door een bestandje in de map te maken.
Wat heb ik fout gedaan ?
Laatst bewerkt: