Rapidshare dupeert gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Berichten
352
Zoals sommige van jullie wellicht weten heeft Rapidshare sinds kort een nieuw systeem ingevoerd.

Ik heb ze betaald voor een abonnement van 9 maanden en nu hebben ze een systeem met rapids en loopt mijn account zomaar over 20 dagen al af.

Naast dat het me 2 weken kost mijn bestanden te verplaatsen naar een andere host en dat ze net zo goed mijn website om zeep hadden kunnen helpen stelen ze 60 euro van me.

Nou ja laat andere gewaarschuwd zijn en als iemand weet hoe wij ons geld terug gaan krijgen hoor ik het graag.

Ik kreeg netjes antwoord op al mijn support mails maar nu is het ineens stil. Smerige dieven zijn het.
 
opzeggen

Je kan je abonnement Premium-gebruiker Rapidshare opzeggen, heb ik ook moeten doen ;)
 
Ja tuurlijk maar daar krijg ik mijn geld niet mee terug. Kleine schade vergoeding voor de rsi die ik momenteel aan het ontwikkelen ben van het uploaden van 1000 bestanden en het vervangen van alle links zou ook wel op zijn plaats zijn.

Heb verdomme een abonnement van 9 maanden gekocht en heb niks te maken met die stomme nieuwe rapids van ze.
 
Ja precies en de hardwerkende nederlander heeft tijd en geld om Rapidshare aan te klagen over 60 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan