rapidshare

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur12

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Ik heb geen idee waar ik deze vraag neer moet zetten en hoop dus dat hij hier op zijn plek is maar ik wilde gebruik maken van rapidshare maar nu kan je maar 1 ding per grote tijd downloaden en dan duurt het dus heel erg lang allemaal. Ik wilde dan zo´n abbo voor een dag nemen maar dan moet je een nummer bellen alleen dat nummer is niet in gebruik wordt er dan gezegd dus daar heb ik ook niks aan. Kan ik dit nu anders doen ? Ik heb geen paypall

Via PayPal kan je ook betalen met een creditcard, zoals Visa of Mastercard.
Dan moet je daarvan de gegevens invullen en kan het ook.

LOL, nee, die zal je hier niet krijgen. Paypal werkt perfect overigens.

hahahahahaha nee die tips om dat andere te doen wat ik eigenlijk wil (portemonee is al zo leeg ;) )

niemand dus een tip om rapidshare te "kraken ?
Er is duidelijk aangegeven, dat we hier op Helpmij niet mee helpen. Tips waar je dat wel krijg, zul je hier ook niet krijgen.;)
(zie de huisregels)

Geen probleem verder, maar ik greep even in. Je kunt voor andere vragen natuurlijk wel hier terrecht.:)

ik heb ene link om iets te downloaden niet om iets te uploaden :confused:

Er zijn vast wel sites op het internet waar er downloadlinks staan die gebruik maken van dat MediaFire Soortgelijke sites als sites waar links staan voor Rapidshare.

ik heb ene link om iets te downloaden niet om iets te uploaden :confused:

Wat wil je nu eigenlijk. In het begin heb je het over niet genoeg achter elkaar te kunnen downloaden. Nu is het uploaden geworden. Om bestanden te uploaden zijn er genoeg gratis plekken op internet. Sommige accepteren zelfs bestanden tot 1 GB.

sorry het gaat om downloaden. Ik heb een link met dingen die ik wil downloaden en die zijn op rapidshare gezet

sorry het gaat om downloaden. Ik heb een link met dingen die ik wil downloaden en die zijn op rapidshare gezet

1 oplossing: geduld of betalen

Andere mogelijkheid is vragen of een familielid of bekende het voor je helpt downloaden en dan effe op CD'tje zetten of buitenom rapidshare naar je toe laten sturen.

Of vraag aan degene die het voor je heeft geupload het op een andere plek te uppen, omdat je problemen hebt met de download.

Laatst bewerkt:

Voor ong. 8 euro kan je een hele maand downloaden van Rapidshare.
Er zijn wel tooltjes om te downloaden van Rapidshare zonder abonnement maar die werken vaak niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan