rapport afdrukken adhv begin en eindatum

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorisvanholme

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2007
Dringend please Hallo
ik het een formulier met 2 tekstvelden: "datumvan" en "datumtot". Beide met invoermasker voor een datum en standaard datum notatie als eigenschap.

ik wil nu een rapport afdrukken van "datumvan" tot "datumtot" en dit moet ik zoeken in een tabel waar er een datum in deze vorm staat "13/03/2008 00:00:00"

kan er mij iemand helpen welke code ik achter die knop moet steken aub?

Laatst bewerkt:
Where clause

Het kan met de where-clause van het rapport. De code wordt dan zoiet als:
Code:
dim twh as string
twh="datum>#" & format(datumvan,"mm-dd-yyyy") & "# AND datum<#" format(datumtot,"mm-dd-yyyy")  & "#"
docmd.openreport "rapportnaam",acViewPreview,,twh

De datum in de tabel moet groter zijn dan de begindatum op het formulier en kleiner dan de totdatum op het formulier. Hiertoe worden de datums op het formulier omgevormd tot de engelse datumnotatie, eerst maand, dan dag en jaar, dan gaat het altijd goed.

thx!!!
Het kan met de where-clause van het rapport. De code wordt dan zoiet als:
Code:
dim twh as string
twh="datum>#" & format(datumvan,"mm-dd-yyyy") & "# AND datum<#" format(datumtot,"mm-dd-yyyy")  & "#"
docmd.openreport "rapportnaam",acViewPreview,,twh

De datum in de tabel moet groter zijn dan de begindatum op het formulier en kleiner dan de totdatum op het formulier. Hiertoe worden de datums op het formulier omgevormd tot de engelse datumnotatie, eerst maand, dan dag en jaar, dan gaat het altijd goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan