Rapport afdrukken in landscape

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcovD

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2006
Hallo,

Ik wil een rapport afdrukken in landscape formaat. Ik heb een rapport gemaakt van 29,5 cm breed dit is volgens mij A4 op landscape. Maar als ik nu een preview bekijk van mijn rapport dan is die preview altijd maximaal +/- 26 cm breed. Weet iemand wat ik hier aan kan doen ?

Ik heb het trukje met pagina marges en veld schuiven enz.. al geprobeerd maar helpt niet.
Ik krijg nu altijd 2 pagina's in de preview als ik mijn rapport een breedte geef van > 26 cm

Laatst bewerkt:
Bij pagina instellingen kan je toch uw pagina ofwel in portret, of landscape zetten.

Ik heb mijn pagina instellingen op landscape gezet, maar ik krijg de pagina in preview view niet groter dan +/- 26 cm breed. Ik heb de pagina instellingen gebruikt tijdens de ontwerp modus van het rapport.

Misschien nog een andere optie ?

vreemd. moet werken. ik kom tot 29 cm
(er wordt een min. marge van 4 mm links en rechts aangehouden)
idd op landschape en dan marges op nul (maakt acces zelf weer 4,01 mm van)
kan het aan de printer liggen?

Het is nog niet op de printer het is al op het scherm van acces.
Als ik een regel op het rapport maak die langer is dan 26 cm dan komt de rest van de regel op pagina 2.
Wat opvalt is dat de paginanummering wel aangeeft dat de eerste pagina pagina 1 van 1 is.

Is er misschien iemand die nog een andere oplossing heeft. Als ik de lijst open in access dan geeft hij ook altijd de melding: Sectie is groter dan de pagina, maar de extra ruimte is leeg enz....

Ik heb volgende ingesteld in de ontwerp mode van het formulier:
sectie = 28, 5 cm breed
pagina instellingen:
Marges:
Boven 3,39
Onder 3,39
Links 1,69
rechts 12,45 (als ik deze aanpas en het formulier bekijk is de oude setting weer terug.

Verder heb ik als afdrukstand "landscape"
Kolommen : 1
Kolom grootte : gelijk aan sectie.

Heeft er iemand een idee ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan