Rapport als .rtf uitvoeren met afhankelijke bestandsnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

cyblix

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2004
Hallo is het mogelijk om een .rtf document uit te laten voeren naar een bepaalde map van een rapportage. Bijvoorbeeld: rapport 25-10-2004. of zoeits dergelijks waarbij de datum continu veranderd

hallo Cyblix

Wat bedoel je met uitvoeren van RTF.

RTF staat voot RichTextFile, dus een tekstfile met opmaak kenmerken.

Als een computeraar het heeft over uitvoeren bedoelt hij het runnen van een exe file of een VBS script.

Dus graag wat uitleg wat je wilt.

Groet,

Eric.

Re: hallo Cyblix

Geplaatst door Eric_Daleboudt
Wat bedoel je met uitvoeren van RTF.

RTF staat voot RichTextFile, dus een tekstfile met opmaak kenmerken.

Als een computeraar het heeft over uitvoeren bedoelt hij het runnen van een exe file of een VBS script.

Dus graag wat uitleg wat je wilt.

Groet,

Eric.

in access is de optie uitvoeren naar een optie om een rapport etc. uit te voeren naar een .rtf document om hem dus om te zetten...

Helaas

Uitvoeren is mogelijk een slechte vertaling van exporteren.

Wil je dan automatisch de naam je bestand laten genereren ??

Das toch niet moeilijk, sorry begrijp je probleem nog niet.

Eric.

Re: Helaas

Geplaatst door Eric_Daleboudt
Uitvoeren is mogelijk een slechte vertaling van exporteren.

Wil je dan automatisch de naam je bestand laten genereren ??

Das toch niet moeilijk, sorry begrijp je probleem nog niet.

Eric.

Nou in access noemen ze dat dus uitvoeren naar.... en ja je kan het ook exporteren noemen ja. maar als het niet zo moeilijk is, vertel me dan eens hoe het gaat???

Volgens mij zoek ik iets soortgelijks: als je een rapport kiest, dat je dat rapport automatisch als RTF (of in mijn geval als XLS-bestand) laat exporteren met een bepaalde bestandsnaam. Op deze wijze kan ik b.v. ingevoerde bestellingen later op de dag in 1x verzamelen als attachments bij een email en verzenden naar de leverancier als bestelling. Dat zou superhandig zijn. Op dit moment exporteer ik ieder rapport nog naar .XLS en sla het dan op.

Aan de discussie "uitvoeren naar" of "exporteren" waag ik me maar niet. Zelf zeg ik ook altijd uitvoeren. Durf niet meer nu.

Groet'n
Helma

nee idd

Nee idd, geen interessante discussie, maar de geen die erover een discussie begon, volgens wie het zo eenvoudig was komt niet met een oplossing... iemand die een oplossing voor ons heeft???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan