goedlichtJoost
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 mrt 2012
Hallo allemaal,
Ik ben aan het stoeien met de rapporten in acces.
Ik zou graag een rapport uit willen draaien van mijn actie tabel.
Nu kom ik op drie moeilijkheden:
1. ik zou graag een pop-up rapport willen zien, met hier dan de keuze om te printen. ik weet alleen hoe ik direct kan printen, of het rapport openen in acces niet als pop-up.
2. ik zou graag wanneer ik op mijn knop klik om het rapport te weergeven, hierna een invoer hebben voor een filter(DATUM) dus bijvoorbeeld enkel vandaag, deze week, deze maand, alles.
3. Ik zou ook graag alle oude acties waarbij de datum in het verleden ligt, kleiner is dan de datum van vandaag. niet meer op mijn rapport laten zien.
Mijn tabel is als volgt opgebouwd:
primaire sleutel = ID
Klantnummer
Datum
Actiekeuze
Notitie
Kan iemand mij hier mee helpen?
Mvg
Joost
Ik ben aan het stoeien met de rapporten in acces.
Ik zou graag een rapport uit willen draaien van mijn actie tabel.
Nu kom ik op drie moeilijkheden:
1. ik zou graag een pop-up rapport willen zien, met hier dan de keuze om te printen. ik weet alleen hoe ik direct kan printen, of het rapport openen in acces niet als pop-up.
2. ik zou graag wanneer ik op mijn knop klik om het rapport te weergeven, hierna een invoer hebben voor een filter(DATUM) dus bijvoorbeeld enkel vandaag, deze week, deze maand, alles.
3. Ik zou ook graag alle oude acties waarbij de datum in het verleden ligt, kleiner is dan de datum van vandaag. niet meer op mijn rapport laten zien.
Mijn tabel is als volgt opgebouwd:
primaire sleutel = ID
Klantnummer
Datum
Actiekeuze
Notitie
Kan iemand mij hier mee helpen?
Mvg
Joost