• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rapport genereren

Status
Niet open voor verdere reacties.

delphi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
Ik wil een financieel rapport genereren uit een kolommenbalans met cijfers die bijv. op werkblad 1 staat. In werkblad 2, etc. komt dan het rapport. Op werkblad 1 komen regels voor waar het bedrag 0 is. Deze wil ik niet in het rapport zien. Dat is niet zo moeilijk, maar ik wil ook geen lege regel en dat is het probleem. Stel dat in werkblad 1 de regels 1 t/m 7 een bedrag bevatten groter dan 0. regel 8 bevat een 0, regel 9 t/m 15 bevat weer een bedrag >0, etc.
In het rapport wil ik dan dat regel 9 direkt onder regel 7 wordt vermeld. HOE DOE IK DAT??

Kijk eens bij de mogelijkheden van uitgebreid filter.
Te vinden onder data, filter, uitgebreid filter.
Hiermee is het mogelijk om gefilterde gegevens (regels ongelijk aan 0) te kopieren naar een ander blad.

Geplaatst door Jan van Asseldonk
Kijk eens bij de mogelijkheden van uitgebreid filter.
Te vinden onder data, filter, uitgebreid filter.
Hiermee is het mogelijk om gefilterde gegevens (regels ongelijk aan 0) te kopieren naar een ander blad.

Jan, helaas kan ik ook hiermee niet de gewenste slag maken. Of ik doe iets fout of ik doe iets niet?

Kun je misschien aangeven hoe ik dat dan moet doen. Ik krijg het zo niet voor elkaar
Alvast dank

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan