rapport maken op A6 formaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Friend

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2009
Beste forummers, ik probeer een rapport te maken op A6 formaat. Bij de standaard instellingen kom ik dit niet tegen en ik zie ook geen optie dat ikzelf de breedte en hoogte in cm kan aangeven. Heeft iemand de oplossing hiervoor?? Friend

Via <Bestand>, <Pagina-instelling>, tabblad <Pagina> zie ik bij mij A6 er gewoon bijstaan. Zou bij jou dus ook beschikbaar moeten zijn. Toch?

Michel, ik heb dan de volgende keuzes : 16K, 8,5x13, A4, A5, B5 (iso), B5(jis), Briefkaart JIS, Dubbele briefkaart JIS,diverse enveloppen, executive, legal. legal, monarch .... maar geen A6. Misschien dat mijn printer het niet aankan (HP Color LaserJet 2600n. Friend

Dat zou kunnen. In dat geval zit er denk ik niks anders op dan een groter papierformaat in te stellen en de bladspiegel binnen je A6 formaat te houden. En dan bijsnijden....

OctaFish, Michel, Even netjes je antwoorden. Is er toen bij ingeschoten excuus. Het enige wat ik mij kan bedenken is dat de printer die ik gebruik gewoon niet standaard ook A6 aankan en daarom hem ook niet als optie weergeeft. Dit probleem heb ik ook wel eens gehad als ik een A3 ontwerp wilde maken en er geen A3 printer op dat moment gekozen was als mijn standaard printer. Hoe dan ook we gaan het maar zien te omzeilen. Thanks voor your input.:thumb::thumb:Friend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan