Rapport met externe gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

kosmix

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2005
Hallo allemaal,

Ik wil een rapport genereren dat in 3 groepen is opgedeeld. 1ste deel is de gegevens van een bepaalde locatie. Het tweede deel is het aantal keer daar gewerkt is en met daarbij de werktijden en het derde deel is de materialen die per bezoek gebruikt zijn.

Van deze gegvens is met de rapportgenerator een mooi rapport te maken, maar het probleem is dat er ook nog gegevens van buiten de database moeten worden toegevoegd. Als ik dus een rapport laat generen met acces kunnen er geen externe gegevens worden toegevoegd, naar mijn weten tenminste, en met excel kan ik de verschillende delen van het rapport weer niet mooi groeperen en krijg ik allemaal dubbele waarden. Of als ik een excel laat genereren van mijn rapport kan ik geen sjabloon gebruiken waarin ik prijzen van buiten de database kan laten uitrekenen. Heeft iemand enig idee hoe ik bijv. een excel document van mijn rapport kan laten genereren, die gebasseerd is op een sjabloon of hoe ik in een rapport via bijv. een formulier nog externe gegevens kan toevoegen?

Het is een heel verhaal, maar ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen. Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan