Rapport met meerdere detail secties

  • Onderwerp starter Onderwerp starter flbos
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

flbos

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2004
Berichten
267
In een rapport presenteer ik de gewerkte uren per maand per medewerker. Per medewerker wordt een totaal gegeven.

Daaronder zou ik graag per medewerker de bijzondere uren nog eens extra vermelden. Dit kunnen ook meerdere regels zijn en dit moet zodoende ook in de details sectie. Met een UNION query kan ik dat voor elkaar krijgen, maar dan staat het totaal onder de bijzonderheden (het is immers de voettekst) en dat is niet de bedoeling.

Is het op een of andere manier mogelijk om twee details secties per medewerker te maken?
 
Misschien als je een subrapport maakt in het rapport dat je nu hebt... Op die manier zou het moeten kunnen....
 
Voeg in het rapport een extra groeperingsniveau toe op de unieke sleutel van de medewerker en plaats daar de gewenste totalen in.

Grtz,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan