Rapport op voornaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karen88

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2008
Berichten
64
Dag allemaal,

Ik heb een databank gemaakt om in een formulier de elementen van mijn gymnasten te kunnen zien met startwaardes. Ik heb dit nu ook in een rapport gezet, maar ik krijg telkens alle gymnasten te zien, terwijl ik maar een rapport per gymnast wil zien. Kan iemand me hierbij helpen?

Groetjes,

Karen.
 
Bedankt voor je antwoord, maar het probleem is dat ik de "voornaam" al op het formulier heb staan en van daaruit door wil linken naar het rapport, gaat dat?
 
Dan verwijs je in het rapport toch naar het veld "Voornaam" van je formulier. In het filmpje kun je zien hoe je in het rapport moet verwijzen naar de keuzelijst die ze gebruiken. Vervang de keuzelijst door de naam van het veld van de "Voornaam". Dat is alles.
 
Mijn veld voornaam is geen keuzelijst, gaat dit dan ook? Ik heb namelijk een eerste formulier, waar ik de voornaam kies, dan kom ik op een tweede formulier, enkel van die ene voornaam, dan kies ik vervolgens nog een toestel van die ene gymnast (nieuw formulier) en dan zou ik vanaf dat formulier het rapport willen openen op naam.
 
Mijn veld voornaam is geen keuzelijst, gaat dit dan ook?

Het object (tekstveld, keuzelijst, lijst, groep met seectievakjes, etc.) maakt niet uit het gaat om de inhoud/geselecteerde item van een object.

Ik heb namelijk een eerste formulier, waar ik de voornaam kies, dan kom ik op een tweede formulier, enkel van die ene voornaam, dan kies ik vervolgens nog een toestel van die ene gymnast (nieuw formulier) en dan zou ik vanaf dat formulier het rapport willen openen op naam.

Als beide formulieren nog open staan, maakt het niet uit. Je moet in het rapport wel verwijzen naar:

Forms!JeFormulierNaam!JeVeldnaam
 
Laatst bewerkt:
Beste, het lukt me jammer genoeg echt niet, vanaf het moment dat ik dit op 2 rapporten toepas, dan flipt alles. Heb je misschien nog een andere optie?
 
Ik kan bovenstaande toepassen om 2 van de 3 rapporten, maar vanaf het moment dat ik dit doe bij het 3e rapport, dan krijg ik zelfs op mijn formulier geen gegevens meer.

Kan iemand mij helpen?
 
Ik vermoed dat je database niet goed gestructureerd is
kan je eens een voorbeelddatabase posten?
mvg
 
Daar zou je wel eens een punt kunnen hebben aangezien ik een leek ben die zo maar wat dingen probeert.. Maar ik heb het ondertussen zelf kunnen oplossen. Toch bedankt voor de moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan