rapport opbouw

Status
Niet open voor verdere reacties.

janssens

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
Is het mogelijk om een kolom te verbergen in een rapport? Ik bedoel je hebt 2 kolommen de ene keer wil je kolom 1 zien de andere keer kolom 2 en dan de beide kolommen met 1 en hetzelfde rapport, dat moet toch te doen zijn , maar ik geraak er maar niet uit

Je kan velden invisible maken weet ik. in forms zou ik zeggen dat je de oncurrent event moet gebruiken maar ik weet niet hoe die heet bij rapporten.
Je kan ook een extra veld in je query opnemen die gevuld wordt als een bepaalde waarde true is of zo:
Code:
Select iif(Actief=true;[Achternaam];"") as ActieveNaam, iif(Actief=false;"",[Achternaam];"") as InActieveNaam from Medewerker
Deze query koppel je dan aan je rapport.

ik weet niet of het duidelijk was, maar ik heb het probleempje bijgevoegd, dus in het schakelbord heb je knoppen die een rapport afdrukken volgens waardering muziek en/of film, ik wil nu de kolom film niet zien wanneer ik muziek selecteer en omgekeerd

Ik heb je wel begrepen maar jehebt mij niet begrepen.
Vandaar dit voorbeeld db

Bijlagen

bedankt voor de vlugge reactie, het is wel niet helemaal wat ik bedoel, maar er gaat wel
een lichtje branden, ik ga dit eens proberen, ik laat iets weten dat het gelukt is, bedankt nogmaals

toch geraak ik er niet uit, ik krijg dat maar niet in dat rapport, niet bij openen niet bij laden, ook niet wanneer ik op het tekstveld zelf zet, ikga proberen van de database wat kleiner te maken want ik krijg ze niet geupload ze is nog te groot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan