rapport per record laten zien i.p.v. alle records achter elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroenSturm

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2012
hallo

ik heb een raport van een formulier gemaakt aleen als ik het nu in rapportweergave doe dan geeft hij alle records onder elkaar weer . kan dit ook per pagina ?? en dan exporteren naar pdf ook per pagina en afdrukken ook per pagina ??

alvast bedankt

Wat bedoel je met 'per pagina'? Ik neem toch niet aan dat als je een rapport hebt gegroepeerd op een bepaalde waarde, en het rapport beslaat voor een groep uit twee of drie pagina's, dat je elke pagina in een aparte pdf wilt hebben?

het gaat om werknemers die staan nu allemaal achtermakaar in 1 rapport ik wil ze op verschillende paginas hebben in het rapport ..
is dit mogelijk of niet ??
en dan ook allemaal appart naar pdf

Ik snap niet helemaal hoe je ze achter elkaar krijgt in een rapport; ik neem althans toch aan dat je een veld hebt voor de werknemernaam. Dus hoe ziet het rapport er dan uit?
Zowiezo raad ik je aan om een rapport te groeperen; dan kun je ook aangeven dat een groep op een aparte pagina moet beginnen. Alles apart naar pdf wordt een lastiger verhaal, omdat je een pdf een naam moet geven. Standaard wordt daarvoor de naam van het rapport gebruikt, maar dat wordt dan overschreven door elke volgende opgeslagen versie, en dat zal de bedoeling ook niet zijn.

hij doet wel netjes alles wat bij elkaar hoort bij elkaar maar hij gaat wel gelijk verder met de volgende werknemer eronder rapport.PNG zoals je ziet is het geselecteerde 1 werknemer die niet geselecteerde is de volgende .. die zou ik eingelijk weer op een apparte pagina willen hebben . maar hoe

en wat het pdf betreft als ik het nu naar pdf doe vraagt hij nettjes om een naam dus die zou je makkelijk kunnen verander voor het opslaan.

In de instellingen van de GroepsKopsectie kun je aangeven of er een pagina-einde moet komen voor of na de sectie. Hetzelfde kun je instellen voor de GroepsVoetsectie. Stoei daar eens wat mee; welke je variant je het beste kunt gebruiken is een beetje afhankelijk van andere zaken op het rapport.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan