Rapport per Record

Status
Niet open voor verdere reacties.

RedRook

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2016
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem.
Ik wil per record een rapport laten genereren. Dit doe ik op het moment door een toegevoegde knop.
Echter het rapport wat gegenereerd wordt bevat alle records. Hoe kan ik dit oplossen?

Met vriendelijke groet,

RedRook

Welkom bij HelpMij! Je geeft een beetje weinig informatie, maar je stuurt het rapport waarschijnlijk gelijk naar de printer; als je het als Preview op het scherm zet en van daaruit afdrukt, gaat het wel goed. Mits het rapport natuurlijk gefilterd is. En daarnaast moet het rapport natuurlijk zo zijn gemaakt dat je elk record wel bij elkaar op een pagina (of pagina's) houdt.

Hallo,

Nee ik druk het rapport niet meteen af. Deze wordt opgeslagen als PDF bestand.
Echter zie ik ALLE records in dit rapport. Dit wil ik niet. Ik wil per record een rapport kunnen maken.

EDIT:

Laat ik het even duidelijker schetsen. Ik heb 2 formulieren. 1 ervan bestaat uit een vragenlijst die ingevuld wordt d.m.v. vinkjes.
Ik wil dus per ingevulde vragenlijst een uitdraai maken. Echter als ik nu een rapport genereer krijg ik alle ingevulde vragenlijsten onder elkaar.

Laatst bewerkt:
Nee ik druk het rapport niet meteen af. Deze wordt opgeslagen als PDF bestand.
Dat is gelijk aan afdrukken :). Je zult de query onder het rapport moeten aanpassen. Ik doe dat zelf tegenwoordig altijd met de QueryDefs collectie. Ik gebruik dan een vaste query die onder het rapport hangt, en vanuit het formulier zet ik dan het geselecteerde record in de SQL van de query. Daardoor heeft het rapport altijd het juiste record, en wordt er dus ook altijd maar één record geëxporteerd. Zoek maar even in het Access forum op QueryDef, en je vindt een aantal voorbeelden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan