Marcotica
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 sep 2007
Hallo,
Ik ben bezig om een rapport te maken met die moet voldoen aan bepaalde opgave vooraf. In dit geval moet het rapport openen van uitsluitend de datums die je vooraf invoerd. Dus alles dan tonen Van datum - Tot datum
Ik krijg het helaas niet voor elkeer dat het rapport uitsluitend de gegevens toont die aan die datums voldoet.
Het lukt me dus niet om iets te verzinnen dat de datums "between" DatumVanaf en DatumTot wordt getoond.
Hier onder het script zoals het nu is:
Wie kan mij assisteren! Alvast bedankt voor het.
Mvg
Marco van Dijk
Ik ben bezig om een rapport te maken met die moet voldoen aan bepaalde opgave vooraf. In dit geval moet het rapport openen van uitsluitend de datums die je vooraf invoerd. Dus alles dan tonen Van datum - Tot datum
Ik krijg het helaas niet voor elkeer dat het rapport uitsluitend de gegevens toont die aan die datums voldoet.
Het lukt me dus niet om iets te verzinnen dat de datums "between" DatumVanaf en DatumTot wordt getoond.
Hier onder het script zoals het nu is:
Code:
Private Sub KnopVerslagMinderMeldingen_Click()
On Error GoTo Err_KnopVerslagMinderMeldingen_Click
Dim stDocName As String
Dim myEBVB As String
Dim myDatumVanaf As Date
Dim myDatumTot As Date
myEBVB = InputBox("Eigenbedrijf of volmachtbedrijf" & vbCr & vbCr & "- Type 1 voor Eigenbedrijf" & vbCr & "- Type 2 voor Volmachtbedrijf", "EB of VB")
[B] myDatumVanaf = InputBox("Vanaf welke datum wil je de rapportage bekijken?", "Datum vanaf")
myDatumTot = InputBox("Tot welke datum wil je de rapportage bekijken?", "Datum tot")[/B]
stDocName = "Rpt_Qry_Rapport_VerslagleggingNaselectieMinderMeldingeEB"
DoCmd.OpenReport stDocName, acPreview, , "[Verz_kanaal_EBVB] Like '" & myEBVB & "'"
[B]DoCmd.OpenReport stDocName, acPreview, , "[Maatregel_Datum] >= '" & myDatumVanaf & "<= & myDatumTot)'"[/B]
Exit_KnopVerslagMinderMeldingen_Click:
Exit Sub
Err_KnopVerslagMinderMeldingen_Click:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_KnopVerslagMinderMeldingen_Click
End Sub
Wie kan mij assisteren! Alvast bedankt voor het.
Mvg
Marco van Dijk