Rapport uitvoeren naar eigen map van medewerker

Status
Niet open voor verdere reacties.

ekragt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2007
Ik heb in de access database een knop waarmee ik een rapport laat aanmaken die vervolgens op een vaste locatie als een .snp bestand een kopie moet bewaren. Maar dan wel in de map van de desbetreffende medewerker.

Als de map niet bestaat moet die gemaakt worden. Met de onderstaande vb code lukt dat alleen indien ik een exacte locatie op de schijf aangeef. Dat is echter niet de bedoeling. Ik gebruik een ProjPath bij het aanmaken van de evt. ontbrekende directory en dat gaat goed. Ik denk die dan ook weer te kunnen gebruiken in de bestandslocatie van het rapport.

Gebruik ik Projpath in de naamgeving dan krijg ik een mededeling dat "er geen momentopname van het rapport gemaakt kan worden" onvoldoende schijfruimte voor tijdelijke werkbestanden.

Dit is de code:

Private Sub Knop34_Click()
On Error GoTo Err_Knop34_Click

Dim ProjPath

ProjPath = "L:\Focus op kwaliteit\Bestanden Medewerkers\" & Me.medewerkeropgave.Value

If Dir(ProjPath, vbDirectory) = "" Then

MkDir ProjPath

End If

DoCmd.OutputTo acReport, "Bilateraal", "SnapshotFormat(*.snp)", "L:\Focus op kwaliteit\Bestanden Medewerkers\" & Me.medewerkeropgave.Value, True, "", 0

Exit_Knop34_Click:
Exit Sub

Err_Knop34_Click:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_Knop34_Click

End Sub

Krijg ik de foutcode door een onjuiste werkwijze? Wie kan mij verder helpen B.v.d Edward

-----------------------------------
Dank aan allen die de moeite hebben genomen om even naar deze probleemstelling te kijken. Zie ineens dat ik bij de regel beginnend met "DoCmd.OutputTo acReport" welliswaar het ProjPath heb gebruikt maar de aanvulling met de bestandsnaam niet heb opgegeven. Door de regel te vervangen door:
DoCmd.OutputTo acReport, "Bilateraal", "SnapshotFormat(*.snp)", ProjPath & "\ Informatie tbv Voortgangsgesprek_" & Date & ".snp", True, "", 0
was mijn probleem opgelost, vr.gr Edward

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan