Rapport via een dashboard printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greg023

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2005
Help!
We hebben op het werk een menu gestuurde formulier (frmMenu) waarbij je via bepaalde selecties rapporten naar Excel kunt exporteren. dit formuliertje pakt helaas alleen de gemaakte queries uit de queries van de DB.

Lay-out technisch moet ik constant in Excel een aanpassing maken en het schiet niet echt op.
Nou kan je in het onderdeel rapporten van de DB de opmaak standaard kant en klaar zetten en hoef je geen lay-out aanpassingen meer te verrichten.

Wat ik wil weten is hoe ik een knopje afdrukken rapporten (die dan verwijst naar de gemaakte rapporten in Rapporten van de DB) kan toevoegen aan mijn formulier (frmMenu).

Wie weet er een mogelijke oplossing

Maak met de wizard een nieuwe knop aan. Daarin kun je kiezen welke actie er uitgevoerd moet worden. Zo kun je ook een rapport kiezen dat geopend moet worden.

Grtz,

Dank je voor je reactie...
Wat ik me afvroeg is of ik dit niet kan aanpassen via het ontwerp van de formulier zelf.
Als ik een knop dan aan toevoeg welke acties zou ik dan eventueel hieraan toevoegen om de juiste verwijzing te krijgen
Als je me hiermee kan helpen graag

Je kan aan een knop op een formulier alle beschikbare acties toevoegen.
Dit kan je doen in vbcode of je kan ook voor elke actie een knop plaatsen met de wizard, daarna de code van elke knop kopieren en alles onder die ene knop zetten. Zo worden alle acties meteen uitgevoerd. Wel opletten dat de overbodige code van de gekopieerde 'knoppen' er uit gehaald word.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan