rapport

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruud12

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2001
ik heb een tabel met onder andere verschillende kamernummers hier wil ik een rapport van maken waarbij ik doormiddel van het kamernr. in te geven een overzicht krijg van deze wie kan mij uitleggen hoe ik dat kan maken

Dit vergt even meer uitleg denk ik. Wil je van datum tot datum een rapport wie die kamer bezet heeft of ???

wel op datum gesorteerd en dan alleen de kamer die ik wil zien dus alleen kamer 005 bijvoorbeeld

Hoe ziet de structtur van de DB er uit? Het beste dat je kan doen is van je tabel een query maken, en deze gebruiken voor uw formulier. Maak uw rapport op basis van deze query. maak daarna nog een parameter quey die vraagt welke kamer uw wil hebben.In uw formulier zet je dan een button die dit rapport gaat uitprinten.

Zet anders even een bijlage hier, van hetgeen je nu al hebt. Kunnen we dadelijk iets meer zien.

Heb je db al gezipt? Denk wel max. 100 kb. Anders stuur maar een mail, dan kan ik een woordje terugsturen, dan heb je mijn adres ook

perfect ik neem aan dat ik op de query een rapport kan maken
nog een vraag erbij is het ook mogelijk om als ik een formulier maak gebaseerd op die tabel dat ik dan via dezelfde manier een formulier open en kan bewerken

eigenlijk wat ik bedoel is dat ik een formulier wil maken gebaseerd op de tabel als ik het formulier open zodat ik eerst een ruimte kan kiezen hier een overzicht van krijg in het formulier en ook dingen kan gaan toevoegen in het formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan