erikjanneman
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jun 2015
- Berichten
- 13
Beste,
Ik heb nu een excel bestand met informatie in ongeveer 80 rijen verdeeld over 15 kolommen. Het is nog te overzien.
Nu wil ik een rapportage blad maken waarin ik wat resultaten visualiseer. Handmatig kom ik daar nog wel uit, maar ik zou graag dat de resultaten automatisch aanpassen als ik rijen ga toevoegen. Ik heb daarom een aantal zaken die ik zou realiseren. Sommige zijn misschien niet mogelijk. Maar hoop op jullie input.
Ter info: Mijn velden zijn allemaal gevuld met tekst (en een enkele met datums). Veel met dropdown menu's.
- Ik heb een kolom waarin ik inschrijfdatum vermeld. Nou wil ik een grafiek maken met op de horizontale zijde maanden, en dan verticaal de aantallen die in een bepaalde maand zich hebben ingeschreven. Heeft iemand een tip hoe ik dit kan aanpakken?
Met vriendelijke groet,
Erik
Ik heb nu een excel bestand met informatie in ongeveer 80 rijen verdeeld over 15 kolommen. Het is nog te overzien.
Nu wil ik een rapportage blad maken waarin ik wat resultaten visualiseer. Handmatig kom ik daar nog wel uit, maar ik zou graag dat de resultaten automatisch aanpassen als ik rijen ga toevoegen. Ik heb daarom een aantal zaken die ik zou realiseren. Sommige zijn misschien niet mogelijk. Maar hoop op jullie input.
Ter info: Mijn velden zijn allemaal gevuld met tekst (en een enkele met datums). Veel met dropdown menu's.
- Ik heb een kolom waarin ik inschrijfdatum vermeld. Nou wil ik een grafiek maken met op de horizontale zijde maanden, en dan verticaal de aantallen die in een bepaalde maand zich hebben ingeschreven. Heeft iemand een tip hoe ik dit kan aanpakken?
Met vriendelijke groet,
Erik