• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rapportage verspreiden cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jorick22

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2013
Berichten
63
Hallo forumbezoekers,

Ik heb een vraagje. uit ons systeem komt een standaard rapportage waar we verder helaas niets mee kunnen.
Graag zou ik deze standaard rapportage op een dusdanige manier verspreiden over cellen dat we het wel kunnen gebruiken.
Ik weet dat dit mogelijk is door middel van een macro, maar ben hier zelf niet helemaal thuis in.

Bijgevoegd de rapportage zoals wij hem aangeleverd krijgen en hoe ik het graag zou willen. (zelfde document)
Mocht iets onduidelijk zijn dan hoor ik het graag en alvast bedankt voor de hulp.

Groet Jorick
Bekijk bijlage Voorbeeld Helpmij 1.xlsx
 
Heb een poging gedaan waarbij ik wel een hulpkolommetje gebruik. Als je rapportage verder niet verandert kan het e.e.a. nog wat vereenvoudigd worden...
 

Bijlagen

  • Voorbeeld Helpmij 1 AX.xlsx
    12 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
Drie oplossingen werken mooi, ik heb de oplossing van Elsendoorn2134 gebruikt omdat ik zo voor mij makkelijke heb kunnen aanpassen.

Iedereen bedankt voor moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan