Rapporten in access

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zappie zap

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2007
Berichten
35
Ik zou graag het volgende willen bekomen. In een tabel in access zitten een aantal scholen die een aantal opleidingen aanbieden (10tal) en deze staan via aanvinkveldjes aangeduid of deze school die opleiding ter beschikking heeft of niet.

Nu zou ik graag een rapportje afdrukken van elke school met alle gegevens daarop, ik zou wel graag hebben dat enkel de opleidingen die aangevinkt staan getoond worden en degene die voor een bepaalde school niet zijn aangeduid weggelaten worden.
Hoe kan ik dit doen of is dit mogelijk?

Alvast bedankt
 
Maak een query met de gegevens die je in je rapport wilt hebben. In de criteria van de aanvinkvelden zet je true (Engelse versie) waar (Ned. versie). Baseer je rapport op deze query.

mvg
Charles
 
Dit werkt niet.

Zal eventjes nog wat verduidelijken.
In mijn database zitten een 30tal scholen die een aantal studiegebieden aanreiken aan de leerlingen (13 studiegebieden zijn dit), deze zijn natuurlijk niet bij elke school allemaal aangevinkt.
Nu zou ik graag rapporten trekken van elke school met daarop de studiegebieden die zij ter beschikking stellen. Degene die zij niet aanbieden mogen niet op dit rapport komen te staan.
 
Hoe zit je query er dan uit? Kun je er een voorbeeld van plaatsen?

mvg
Charles
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan