RadboudAKF
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 nov 2010
- Berichten
- 219
Ik worstel met een paar rapportjes in ACCESS.
Ik heb een tabel met een aantal DATA. Het gaat om planningen voor een bepaalde produktie in de tijd. Het veld waar het om gaat is [Datum Planning]. Omdat er ver vooruit geplanned wordt wil ik dat in rapporten overzichtelijk maken.
Ik wil een rapport: (gebaseerd op de tabel met het veld Datum Planning)
1. met alle planningen in de HUIDIGE WEEK. (waarbij de zondag de eerste dag van de week is en zaterdag de laatste dag van de week).
2. Alle planningen per week in de huidige- en in de toekomstige maand.
Ik worstel met ermee hoe ik dit in een query of in het rapport definieer.
Wie kan mij een stukje op weg helpen...
Ik heb een tabel met een aantal DATA. Het gaat om planningen voor een bepaalde produktie in de tijd. Het veld waar het om gaat is [Datum Planning]. Omdat er ver vooruit geplanned wordt wil ik dat in rapporten overzichtelijk maken.
Ik wil een rapport: (gebaseerd op de tabel met het veld Datum Planning)
1. met alle planningen in de HUIDIGE WEEK. (waarbij de zondag de eerste dag van de week is en zaterdag de laatste dag van de week).
2. Alle planningen per week in de huidige- en in de toekomstige maand.
Ik worstel met ermee hoe ik dit in een query of in het rapport definieer.
Wie kan mij een stukje op weg helpen...