rar bestand naar iso

• Onderwerp starter Onderwerp starter brut
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens de TS gaat het om een xbox spel en geen film

Tja, zo wordt hij aangeboden, en dan is de extensie veranderd, dat schijnt dan leuk te zijn, zo zweven er tig kopieën van HALO ll, als rar, zip en iso, en dat zijn allemaal avi's, en ook van meer spellen, ook voor de Xbox, dus, of je bent te goed gelovig, of naief.:p

Tja, zo wordt hij aangeboden, en dan is de extensie veranderd, dat schijnt dan leuk te zijn, zo zweven er tig kopieën van HALO ll, als rar, zip en iso, en dat zijn allemaal avi's, en ook van meer spellen, ook voor de Xbox, dus, of je bent te goed gelovig, of naief.:p

Of je gaat dingen zien die er niet zijn......zolang het tegendeel niet bewezen is is het voor mij een xbox spel

zolang het tegendeel niet bewezen is is het voor mij een xbox spel
Dat is het niet, het is een corrupt rar-bestand, dat is nu toch wel duidelijk.
Zoek een betere "plek" om opnieuw te downloaden. Dat is echt het enige wat er op zit. :confused:

die nfo.text is leeg en die 2 html kan ik niet openen

Al zoals lange pier voorstelde rar veranderd in avi of mpg ?
Zo gek vind ik dat namelijk niet klinken.

Keuze nu over: nieuwe download, er zitten geen herstelbestanden bij, dus gewoon corrupt = nieuwe download.

Al zoals lange pier voorstelde rar veranderd in avi of mpg ?
Zo gek vind ik dat namelijk niet klinken.

Tja, heb net weer een zip binnen, met een iso erin, en ja hoor, ook een film, een avi, dus idd, vern...t.

En van de week, ook een Xbox game in een iso, not, maar dat was weer een DVD, van zo'n prachtige natuurfilm.

Tja, heb net weer een zip binnen, met een iso erin, en ja hoor, ook een film, een avi, dus idd, vern...t.

En van de week, ook een Xbox game in een iso, not, maar dat was weer een DVD, van zo'n prachtige natuurfilm.

kan je lekker genieten :D

Wat voor soort bestand het ook is... Een goed rar bestand met het gewenste XBOX spel is het in iedergeval niet.
Dus weggooien en opnieuw zoeken,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan