.rar code

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bandjee

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2003
Hallo,
Ik heb hier een .rar bestandje en als ik dat wil uitpakken vraagt hij om een code...

Nu weet ik dat je die code op een of andere manier kan omzeilen, maar hoe..

alvast bedankt:thumb:

Heb je die file van een site, of zit er een textfile bij waarin een (gedeelte van een) url staat? Ga naar die site, daar vindt je vaak het password. Meestal moet je je even aanmelden. Uitleg geven over hoe een password te kraken mag natuurlijk niet.

jah er staat en html filtje in die password heet, maar die is ook beveiligd :S:S

En dat 'kraken' bedoel ik mee, er is een programmatje die het w8woord opzoekt, waar je ook gewoon voor moet betalen, kweet alleen niet meer welke het is:(

Hmmm, zelfs al zou je moeten betalen voor het "kraakprogramma" lijkt het me niet helemaal zuivere koffie. Je wilt tenslotte een password weten van iemand die dat er niet voor niets opgezet heeft. Maar gaat het hier om een torrent file? Zo ja, dan moet je even teruggaan naar de pagina waar je het file-tje (tracker) vandaan hebt. daar staat vaak ook de url waar de oorspronkelijke file vandaan kwam. B.v. http://www.nicemovies.com/12224.naamfilm/heel leuk.torrent
Surf naar de hoofdpagina van de url en daar kun je vaak het password vinden/verkrijgen.
succes.

Jep, Hartstikke bedankt (tis idd een torrent file :D )
Maar de PW staat er bij (had ik op moeten letten:o )

Bedankt:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan