RAR document kan niet uitpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

sensation13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 aug 2009
Ik heb voor mijn nintendo een nds bestand nodig en dan heb ik geleerd om die uit te pakken maar ik druk een keer op het verkeerde knopje van 'openen met..' en toen drukte ik een programma aan windows word fzo (ongelukje) en nou kan ik dat tekentje niet meer veranderen en dus ook niet uitpakken wat moet ik nouw doen zonder iets te downloaden fzo!? want elke keer als ik een nieuw rar bestand download dan komt er automatisch dat ie wordt geopend met dat ene programma, hoe kan ik oplossen dat ie gewoon wordt?
Help mij!!

Rechtsklik op het bestand dat je wilt openen, kies openen met, kies het juiste programma en zet een vinkje bij "dit type bestanden altijd met dit programma openen" Kan iets afwijken van wat ik typ, maar hiermee zou je een heel eind moeten komen.

Rechtsklik op het bestand dat je wilt openen, kies openen met, kies het juiste programma en zet een vinkje bij "dit type bestanden altijd met dit programma openen" Kan iets afwijken van wat ik typ, maar hiermee zou je een heel eind moeten komen.

jah ik snap het maar welk programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan