rare balken in een game

Status
Niet open voor verdere reacties.

dongod

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Hey iedereen,
ik heb me pc opnieuw geinstalleerd enzo omdat ie beetje sloom was. maar goed ik heb dus alle drivers gedownload voor me videokaart, maarja als ik een game speel dan zie ik dus zwarte lange balken door me spel heen:S

ik heb er een bijlage bij gedaan waar je zo'n balk ziet.
je kan door de balk heen lopen enzo maarja tis best irritand, ik had btw sims 2 gedownload en er zaten allemaal strepen en gaten door het spel, misschien heeft het iets met die balken te maken in dit spel, of die download was gewoon niet goed :S

maarja enig idee hoe ik dit kan verhelpen? alvast bedankt

Bijlagen

• raar.JPG
    raar.JPG
    75,8 KB · Weergaven: 22
Heb je ook al je andere drivers geplaatst? Te beginnen met de chipset driver?

Want het ziet er toch naar uit dat er iets niet goed zit qua drivers. Heb je vraagtekens in apparaatbeheer?

geen vraagtekens bij apparaatbeheer, zal ik anders de driver opnieuw instaleren, of op zoek gaan naar een oudere, want de vorige keer dat ik me pc opnieuw installeerde was de nvidia 179, nog wat de laatste driver en nu is het nvidia driver 181, nog wat dus deze is wat nieuwer misschien een foutje erin, zal ik de oude proberen te vinden?

( misschien een beetje vaag:P)

Je kan inderdaad eens een oudere proberen, maar let op, wel eerst je huidige driver verwijderen!

dat spel is project: snowblind, hij was 50 euro maar het was het niet zo waard zo geweldig is ie niet.

ik deinstalleer nu die driver, ik zal zo zeggen of het is gelukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan