Ik ben plots zo'n 80 gb aan mp3's kwijt, daarnaast heb ik plots hele rare bestanden (zonder existentie) in een andere directory dan waar mijn mp3's stonden, waarvan sommige maar liefst 4 gb groot zijn. 6/8/ is de naam van een van de bestanden. Ook zijn er talloze bestanden van diverse grootte met alleen maar een punt, ook hier weer zonder existentie). Al deze rare bestanden zijn gemaakt op 01-02-2023. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is, en beter nog wat ik moet doen. Kan ik mijn mp3's nog terugkrijgen? De hele directory met mp3's is trouwens compleet verdwenen.
Ik heb windowsXP, Norton Antivirus is altijd compleet uptodate. Norton vindt geen virus. Via housecall.nl wordt wel een virus gevonden: hybris.b
Niks wat ik heb kunnen vinden over hybris.b verwijst niks naar mijn probleem. Dus ik denk niet dat hybris de oorzaak is.
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
Groeten,
Piet
Ik heb windowsXP, Norton Antivirus is altijd compleet uptodate. Norton vindt geen virus. Via housecall.nl wordt wel een virus gevonden: hybris.b
Niks wat ik heb kunnen vinden over hybris.b verwijst niks naar mijn probleem. Dus ik denk niet dat hybris de oorzaak is.
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
Groeten,
Piet