Rare directories en Windows stopt ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

desolate

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Misschien is er wel iets met een virus\hacker\spyware of wat voor een kwaadwillendheid ook. Vandaar dat ik mijn probleem ook hier plaats:

Bij opstarten wordt Windows ME niet gestart. Het blijkt dat mijn hele Windows\System directory verdwenen is. Wat ik wel heb gevonden op c: zijn mijns inziens rare directories, ze heten DIR00001 t/m DIR00012 en DIR00019. Binnen deze directories bevinden zich soms weer subdirectories met nummers (bijv 0416). De directories zijn gevuld met programmaonderdelen, DLL, VXD .... van alles.

Herkent iemand dit toevallig en is er een eenvoudige oplossing voor? Of zit er niets anders op dan mijn data veilig te stellen, te formateren en Windows opnieuw te installeren. (NB herinstallatie over de oude versie heen lukt ook niet)

Geplaatst door desolate
Herkent iemand dit toevallig en is er een eenvoudige oplossing voor? Of zit er niets anders op dan mijn data veilig te stellen, te formateren en Windows opnieuw te installeren.
Dat zijn mappen die door Windows gemaakt zijn toen het besturingssysteem fouten probeerde te repareren - en dat is niet gelukt, wat je hier eigenlijk al ontdekt had. :)
Data veilig stellen en opnieuw formatteren dus.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan