Rare display fout op mijn Asus moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

hesselbhaanstra

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2014
Hallo
Ik heb een oude pc gevonden en die deed het nog goed, todat ik hem op een andere plek had gezet.
Als ik de pc opstart krijg ik ook gewoon het schermpje met het logo van het moederbord en ik hoor een boot geluidje.
Maar na dat allemaal krijg ik een paar donker groene balken schuin door mijn beeld en blijft hij haken,
heb ook al een ander beeldscherm geprobeert maar krijg precies het zelfde probleem...
Het is al een oude pc dus als er geen oplossing is maakt dat niet heel veel uit
Ik hoop op reactie

M.V.G Hessel

Ps: Het moederbord is een
Asus M2N MX SE Plus

Heb je hem al schoongemaakt van binnen en alle stekkers binnenin al even eruit en weer opnieuw erin gedaan?
Zijn er geen pootjes verbogen van je VGA stekker?

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Hallo Marcel

Had hem eer gister schoon gemaakt,
maar wat me opvalt is dat als ik een kabel in het beeldscherm wil stoppen komen er een paar stroomvonkjes af.
Had ook al een andere vga kabel gepakt maar wat daar opvalt is dat de lijnen van vorm veranderen...
Erg raar dus...

Hallo

"maar wat me opvalt is dat als ik een kabel in het beeldscherm wil stoppen komen er een paar stroomvonkjes af."

Als beide toestellen op eenzelfde potentiaal staan .... (op een korrekt geaard stopkontakt zijn aangesloten) kun je dit niet tegen komen ...

Of er hierdoor bijkomende schade is , is een vraagteken , en zal de toekomst uitwijzen ...

Post eens een duidelijke foto van de schermweergave.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan