Rare ERROR van Netgear, hoe los ik dit op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

carlotruck

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2010
Hallo,

Een paar weken geleden heb ik een netgear wnd4000 gekocht bij media markt.
Nu heb ik mijn printer erop aangesloten, volgens de handleiding. En de printer werkt ook wel, het is geinstalleerd met Netgear USB Control Center.
Nu krijg ik op deze windows XP waar ik tijdelijk op werk, steeds deze error: (zie bijlage voor screen)
Hoe los ik dit op??

Bijlagen

• Knipsel1.PNG
    Knipsel1.PNG
    43,4 KB · Weergaven: 28
Nou door de uitzonderings-regel toe te voegen aan de firewall

Hoi, bedankt voor je reactie.

Ik maak gebruik van Norton 360 v5.0, en heb voor het programma een uitzondering toegevoegd in norton, maar het werkt zo te zien niet, en nu?

:D In Firewall je moet dus handmatig Port instellen ( dat is die uitzondering ! :D ) dezelfde 7423 port plus je moet bijvoegen naam van betreffende app. ...:thumb:
21kfg9j.jpg

-----------
P.S. maar je hebt XP toch ? in XP je netwerkverbindingen openen moet en dan uitzonderingen ..ongv ..:(

Laatst bewerkt:
Hallo Carlotruck,

Ik ken Netgear alleen van de apparaten voor het netwerk en heb daarom het idee dat het hier meschien om een router gaat.
De melding die je laat zien is een melding die van het apparaat zelf komt, normaal gesproken gaat het dan ook over een apparaat of een software zelf tenzij dat anders erbij aangegeven zou worden natuurlijk.
Dus daarom denk ook dat die Netgear een firewall van zich zelf bedoeld.
(Durf eigenlijk niet te zeggen of je heel meschien een WNDR 4000 zou bedoelen maar mocht het eventueel toch zo zijn dan heeft hij er 2 een SPI en een NAT firewall.)

b.t.w Vind dat je Netgear het ook netjes doet want het is absoluut geen goed idee dat zo'n soort firewall regel kan worden gemaakt door iets of wat dan ook anders dan alleen je zelf, daarom heeft b.v de software firewall op mijn pc ook de optie van een wachtwoord beveiliging zodat de instellingen niet zomaar ergens door of door iemand veranderd kan worden.

Nou die uitzondering zal net zoiets zijn als meschien kent van port forwarding en je geeft op poort 7423 alleen al het data verkeer UDP in de richting naar buiten vrij.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan