Rare foutmelding in XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

princeman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 aug 2004
Berichten
3
Ik ben hier nog helemaal groen (ofwel, dit is mn eerste post;) )

En ik hoop dat iemand me kan helpen.

Als ik bepaalde software wil installeren (bepaalde exe files open) dan geeft XP de volgende foutmelding:

"Poging om toegang te verkrijgen tot ongeldig adres"

Dit is met verschillende programma`s vanaf de HD, maar ook vanaf CD-rom.

Wie o wie weet wat er aan de hand is?

Maarten
 
Klinkt als spyware of een virus.
Gebruik een goede virusscanner, desnoods online via www.symantec.nl en scan je systeem. Gooi daarna een goede spyware killer er over zoals Adwareof Spybot, beide zijn te downloaden via www.download.com. Mog je er dan nog steeds last van hebben dan kun je Hijackthis downloaden en je log op deze site posten. Er zijn helpmij'ers die hier verstand van hebben en die willen je vast en zeker wel helpen.succes.
 
Ik heb norton internet seceurity met norton antivirus volledig up to date hier draaien.


Ik mag aan nemen dat ik niet voor niets laatst 60 euri heb betaald voor dit pakket? Of is het echt zo treurig gesteld met deze software?

Maarten
 
Nee hoor, je hebt een prima virusscanner, nu alleen nog op spyware zoeken met bv adware of spybot zie download.com
 
Beetje late reactie, maar ben een paar dagen weg geweest.

Heb net ad-aware gedownload, en laten scannen.

45 mogelijke bla bla bla...

Alles laten verwijderderen. Pc lijkt wel sneller te lopen:)

Maar nog steeds hetzelfde probleem:confused:

Nog iemand een idee?

Gr maarten
 
Ik raad je toch aan het volgende te doen: lees het begin van dit spyware-topic eens door en voer het uit: klik-->Helpmij tegen spyware offensief deel 7<-- Mocht na gebruik van Ad-aware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, dus niet hier, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens ook daar verder.

(wel de nieuwste Ad-aware gebruikt en ge-update? Er is nu een pas nieuwe Ad-aware SE 1.03, hier te downloaden: http://www.majorgeeks.com/download.php?det=506 wel eerst de oude versie uninstallen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan