Rare foutmelding Spysweeper BIJ VISTA !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jantje1990

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
hey,

Ik had eerst Hitman Pro gedownload, en daarna geinstalleerd maar die kon telkens niet werken op mijn systeem op een of ander manier. Telkens als ik 'm liet scannen kwam er de Blue Screen of Death. Waarom dit zo is weet ik niet ik heb updates gedaan werkte niet opnieuw geinstalleerd werkte niet, keer op keer kwam er Blue Screen of Death.

Maar dit vond ik niet zo'n groot probleem ik dacht: dan download ik gewoon de programma's die daarin voorkomen zoals Spysweeper en Adaware. Adaware werkt goed en Spysweeper doet 't niet op Vista ?

Deze foutmelding heb ik gekregen.

Naamloos.jpg

Op dit moment helaas een bekend probleem bij Webroot. Het probleem doet zich voor sinds een update op 8 januari van dit jaar. Er zijn op dit moment 2 workarounds bekend bij Webroot.

1. Een update naar de nieuwste versie uitvoeren. Update aanvragen kan op deze site:
http://webroot.custhelp.com/cgi-bin/webroot.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=10&p_sid=R4JiUvVi&p_lva=1376&p_accessibility=0&p_redirect=&p_sp=cF9zcmNoPSZwX3NvcnRfYnk9JnBfZ3JpZHNvcnQ9JnBfcm93X2NudD0xNzEsMTcxJnBfcHJvZHM9JnBfY2F0cz0mcF9wdj0mcF9jdj0mcF9zZWFyY2hfdHlwZT1hbnN3ZXJzLnNlYXJjaF9ubCZwX3BhZ2U9MQ%2A%2A&p_li=

of

2. Een windows Vista update verwijderen die deze fout veroorzaakt. op de volgende manier.

start - configuratiescherm - programma's - programma's en onderdelen.
klik op geinstalleerde updates weergeven. Selecteer Update voor microsoft windows (KB943302) en klik op verwijderen.

Start de computer opnieuw op en je probleem zou opgelost moeten zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan