Rare foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

glitch2

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2005
Berichten
502
Ik heb laatst mn pc helemaal "schoongemaakt"en daarmee bedoel ik alle virussen en spyware eraf en bestanden die ik niet nodig heb eraf gegooid

Ik had veel problemen voordat ik dat deed maar er is er 1tje die nog steeds terugkomt
het is een foutmelding van Microsfot Visual C ++ Runtime Library (zie bijgevoegd bestand
 

Bijlagen

  • foutmelding.rar
    9,6 KB · Weergaven: 19
Kijk eens hier

Het lijkt erop dat er nog virussen/trojans/worms over zijn... :(

Probeer een live-check te doen op virussen. Misschien raak je er dan vanaf.

Anders een andere online virusscanner gebruiken.

Tijs.
 
Kijk eens hier

Het lijkt erop dat er nog virussen/trojans/worms over zijn... :(

Probeer een live-check te doen op virussen. Misschien raak je er dan vanaf.

Anders een andere online virusscanner gebruiken.

Tijs.
Een live-check helpt ook niet altijd...

Gliytch , heb je al geprobeerd van een andere virusscanner te instaleren (eventueel gratis)

de foutmelding zit hem ergens in het programma van Symantec (ik veronderstel Norton e.d)...is deze verlopen ? gaat deze binnen een tijdspanne vanaf die foutmelding en een maand verlopen ?
Ik heb al voorgehad dat ik iemands pc in orde moest maken en die gebruikte ook Norton...die was verlopen en heel zijn systeem is toen gecrashed. Of het toen aan Norton gelegen heeft weet ik niet 100% zeker, alhoewel ik geen enkel virus/worm/trojan gevonden heb toen op zijn...

Probeer anders een te scannen (moet geïnstalleerd worden) met de gratis virusscanner

http://www.free-av.com/down/windows/antivir_workstation_win7u_en_h.exe

Ik gebruik deze al jaren en vind hem persoonlijk beter dan Norton.
Laat ff weten of het hiermee gelukt is.
 
ok

jah mijn norton was verlopen dus het ging helemaal mis , de hel brak los 10 tallen problemen
maar toen installeerde ik de nieuwe versie van norton die weer tot 2007 geldig is en toen gingen de meeste problemen weg , dit is het enigste probleem dat nog over is
maar das een goed idee jah , want die worm die tast dus liveupdate.exe aan , ik kan nog steeds wel liveupdate uitvoeren maar om 1 of andere reden download hij niet alle nieuwe beschikbare updates

ik ga het wel ff proberen met die andere virusscanner , bedankt voor de tip
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan