PeterdenHaring
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 mei 2004
Ik heb al 3 crashes gehad sinds ik in maart overstapte naar Windows XP. Ineens blijft het ding dan hangen in de groene balkjes bij het opstarten. Avast vond steeds geen virus. Ik weet niet wat ik nog meer moet doen dan Systeem Herstel in Veilige Modus. Niks hielp behalve een opnieuw XP installeren van schijf. Daarna kreeg ik weer bizarre foutmeldingen op gevarieerde onderdelen. Nu krijg ik het bericht in Windows Media Player dat ik geen geluidskaart zou hebben. Ik kan niets meer afspelen noch branden. Ook Start.exe lukt niet vanaf een van mijn CDRom-schijven. Ik probeer mijn Outlook Express-berichten te importeren vanaf mijn Back Up op D: maar nu herkent het systeem dat .dbx file ineens niet meer. Ik kreeg de melding: "Wilt u op het internet uitzoeken met welk programma deze databasis is gemaakt?" Dat wilde ik wel, maar ik kwam nergens, behalve in nog weer andere programma's die niet werkten op mijn PC. Kent iemand deze ellende? Met dank voor jullie aandacht en groet van Peter den Haring in Den Haag