Rare gedraging IE 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lauke

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2010
Ik weet niet of deze vraag in de goede categorie staat, maar ik doe een poging.

Sinds de laatste update van windows Vista krijg ik bij het surfen op Internet (meestal bij bol.com) de mededeling dat er geen verbinding gemaakt kan worden als ik op een link klik. Vervolgens de vraag waarop ik 'off-line' kan aangeven. De explorer opent dan de geselecteerde pagina, waarna ik de vraag "verbinding maken" met ok moet beantwoorden. De afbeeldingen worden vervolgens niet geladen alleen na (rechtermuisknop) afbeelding weergeven.

Het maffe is dat ik dit alleen bij de site van Bol heb. Voor de update head ik er geen last van.

Heb ik ergens een vinkje verkeerd staan??

Ik hoop antwoord te krijgen want het is best irritant.

Alvast bedankt.

Hallo Lauke.
Nou dat is vreemd. Je zou er voor kunnen kiezen om eens op te starten in veilige modus met netwerkmogelijkheden en eens kijken hoe dat ding zich dan gedraagt. Dan weeer asfluiten en normaal opstarten.

Je zou nog eens kunnen kijken in je beveiligings zones. Of dat wat help weet ik niet, maar proberen kun je het.
Klik hier

Kijk hier nog eens even wat je met cookies kunt doen. klik hier.

Succes ermee. ;)

In dit geval lijkt het me verstandig de Internet Explorer opnieuw in te stellen. Om de Internet Explorer te herstellen naar standaard waarden kun je de onderstaande stappen uitvoeren.

1 Sluit alle geopende Internet Explorer- of Windows Verkenner-vensters.

2 U kunt Internet Explorer als volgt openen: klik op de knop Start en klik vervolgens op Internet Explorer.

3 Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.

4 Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.

5 Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u de browsegeschiedenis, zoekmachines en accelerators, startpagina's en InPrivate-filtergegevens wilt verwijderen.

6 Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.

7 Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klikt u op Sluiten en op OK.

8 Sluit Internet Explorer af.

De wijzigingen worden van kracht nadat u Internet Explorer opnieuw hebt geopend.

Opgelost!!

Hartelijk dank allemaal voor het meedenken, ik heb de IE opnieuw ingesteld volgens het stappen plan van "MicrosoftHelpt".

Zoals het er nu naar uitziet is het opgelost (Zelfs zonder mijn eigen gegevens te wissen).

Dus nogmaals dank voorhet meedenken!! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan