Rare GF-6600GT CLub3D

Status
Niet open voor verdere reacties.

ottoman

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2006
Hallo, ik heb ruim een jaar geleden een nieuw systeem aangeschaft, hierbij kocht ik een ati videokaart. Als ik hiervan de driver installeerde schoot me monitor op standby :shocked:
Na enige moeilijkheid heb ik hem kunnen ruilen voor mijn GF-6600GT hier heb ik bijna een jaar geen problemen mee gehad.
Toen begon ineens mijn monitor soms op stanby te gaan terwijl ik gewoon op de pc zat.
Na een grondige schoonmaak werkte alles weer goed voor een paar maanden.
Maar sinds een maandje of 2 ging die afentoe uit het niets weer soms op standby maar nu kwam er ook ineens bij dat als ik dan opnieuw opstartte hij 2x snel en 8x gewoon piepte (Kan niet meer vinden wat het betekende:o ). maar na 2x opnieuw starten werkte die altijd weer.
Nu sinds een week blijft me pc 10 x piepen. Heel afentoe piept hij niet maar is de monitor bij het begin al op standby:confused: . Als ik er een andere video kaart inzet werkt me pc perfect.
Zet ik de GF in een andere pc in huis dan blijft die monitor ook op standby maar piept de pc niet.
Ik ging het op nog een andere pc proberen en hier werkte het allemaal perfect:shocked:

Ik snap er helemaal nix meer van :confused: Iemand hier ervaring mee?

alvast bedankt,
Joeri

Laatst bewerkt:
Is je kaart PCI=e of agp en wat voor vervangende kaart doe je erin om wel beeld te krijgen

Probeer in de bios is de standaard instellen te laden(iets van load setup defaults oid), Kijk dan of hij het wel doen als je dan je videokaart erin doet

ik had dat probleem ook gehad vroeger, lag aan de videodrivers die niet compatible waren met mijn kaart.

Probeer in de bios is de standaard instellen te laden(iets van load setup defaults oid), Kijk dan of hij het wel doen als je dan je videokaart erin doet

Als ik thuis ben ga ik dit meteen proberen.:rolleyes:
(Sorry dak zolaat reageer)

ik had dat probleem ook gehad vroeger, lag aan de videodrivers die niet compatible waren met mijn kaart.
Kan dat wel dat het de driver is? hij geeft de fout namelijk al voordat er iets van een driver is opgestart.
Maar ik ga ook een andere driver proberen.

Ik laat nog van me horen :thumb:

Je zou een oudere driver moeten proberen, misschien die van de cd die je erbij hebt gekregen
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan