Rare google links

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErwinHendriks

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2012
Hallo het was me laatst opgevallen dat in google rara links staan naar allemaal foute sites waar je geld mee kan verdienen.
De linken staan bij woorden de woorden zijn dan ook blauw hoe kan ik dit oplossen? zie de foto.
En zoals je kunt zien heb ik geen windows maar Mac.

Alvast bedankt :d

Schermafbeelding 2013-03-23 om 00.07.07.jpg

Laatst bewerkt:
Het heeft echt niks met google te maken hoor!
Het is waarschijnlijk adware, komt vaak mee met gratis (vaak al rare) software. Of het zit in een plug-in (als dat bestaat in safari?).
Even je virusscanner op jacht sturen en pas geinstalleerde/geupdate freeware misschien verwijderen (dit geld ook voor plug-ins.)

Ok, ik ben geen Mac-Expert (meer), maar deze vraag vind ik wel een onderwerp waard op https://www.security.nl/forum/2

Onderwerp Anoniem starten mag, registreren word gewaardeerd.

Ben benieuwd wat de "zware jongens/meisjes" aldaar erop te zeggen hebben!..

De "Professionals m/v", misschien even wachten tot maandagmorgen...

Laatst bewerkt door een moderator:
Op Mac heb je toch geen virus? Of zit ik fout? ;)

En of je op mac virussen hebt. Er zijn er veel meer voor windows dan voor mac omdat "de markt" veel groter is. Vroeger waren er idd echt bijna geen virussen, maar dat is nu veranderd. 1 jaar geleden moest je ook niet over virussen beginnen tegen iemand met een smartphone, nu is dat wel anders!

Dus is het normaal dat Windows meer virussen heeft.Want ze hebben een groter PC markt dan mac?

Beste Erwin, mag ik je vriendelijk verzoeken voortaan iets beter je best te doen om je vraag in de juiste sectie te zetten? Wat deze nou in Bluetooth deed is mij een raadsel :P Ik heb hem even verplaatst maar gaarne je aandacht hiervoor in het vervolg, dank je wel :thumb:

:thumb:
even je vraag op opgelost zetten graag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan